• Zmiana listy Miejsc Obsługi Klientów e-TOLL od 1 października 2022 r.
Strona główna

Zmiana listy Miejsc Obsługi Klientów e-TOLL od 1 października 2022 r.

30 września 2022

#archiwalne

  • Zdecydowana większość użytkowników systemu e-TOLL wybiera kontakt online poprzez Internetowe Konto Klienta (IKK).
  • Z tego względu od 1 października 2022 r. wyłączone zostanie 80 stacjonarnych Punktów Dystrybucji systemu e-TOLL.
  • Zmiany w sieci obsługi stacjonarnej związane są też z relokacją dwóch Punktów Dystrybucji.

Analiza liczby użytkowników obsługiwanych w stacjonarnej sieci Miejsc Obsługi Klienta systemu e-TOLL oraz ilości transakcji realizowanych przez te punkty, wykazała wyraźny spadek zainteresowania korzystaniem z takiej formy obsługi. Zdecydowana większość użytkowników systemu e-TOLL wybiera kontakt online poprzez Internetowe Konto Klienta (IKK).

IKK ma wiele zalet, pozwala użytkownikom samodzielnie zarządzać swoimi rozliczeniami  i danymi pojazdów w systemie. Usługi są dostępne online przez całą dobę.

Relokacja dwóch Punktów Dystrybucji

Ponadto w nocy z 30 września na 1 października br. nastąpi relokacja dwóch dotychczasowych Punktów Dystrybucji w sieci Miejsc Obsługi Klienta. Zamknięte zostaną punkty:

  • Stacja LOTOS w Szczecinie przy Szosie Stargardzkiej 22 G.
  • Stacja LOTOS w Gdyni przy ul. Kontenerowej 2.

Natomiast od 1 października br. usługi e-TOLL będą dostępne w stacjach paliw:

  • Stacji BP w Warszawie przy ul. Puławskiej 417.
  • Stacji BP w Gdyni przy ul. Hutniczej 15A.

Ministerstwo FinansówKrajowa Administracja Skarbowa

Infolinia e-TOLL

+48 22 24 337 77

Formularz zgłoszeniowy

Treści zamieszczone w serwisie udostępniamy bezpłatnie. Korzystanie z treści opublikowanych w serwisie etoll.gov.pl, niezależnie od celu i sposobu korzystania, nie wymaga zgody Ministerstwa Finansów. Treści znaczone w serwisie jako treści będące przedmiotem praw autorskich, o ile nie jest to stwierdzone inaczej, są udostępniane na licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa 3.0 Polska.